Зареждане...

Връщане на продукти

Ако не сте доволни от избраните от Вас продукти, може да ги върнете в рамките на 60 дни (Моля, прочетете и следващия раздел “Условия за отказ”).

Парична компенсация за гравирани бижута се отпуска само при бижута, закупени на 21.08.2020 г. и след тази дата. Моля разгледайте информацията за Парична компенсация по-долу за повече подробности.

Преди да ни върнете продукта, първо трябва да прочетете онлайн формуляра за връщане и да попълните всички задължителни полета като посочите и съответния номер на поръчка. Процесът на връщане не може да се извърши без попълването на онлайн формуляра за връщане. Трябва да посочите ясно конкретната причина за връщане (възстановяване на платената сума, оразмеряване, гравиране) при попълване на онлайн формуляра за връщане.

Когато попълните онлайн формуляра, ние ще Ви изпратим имейл за потвърждаване, съдържащ документ за връщане и подадената от Вас информация. Така ще бъдете сигурни, че сме получили Вашата заявка. За да можем да започнем обработката на Вашата заявка, трябва да изпратите на адреса ни продукта, който искате да върнете, заедно с документа за връщане, който сте получили с имейла, потвърждаващ Вашата заявка.

Веднага щом получим продукта, ще стартираме процедурата за възстановяване на платената сума, а Вие ще получите нов имейл и ще бъдете помолени да направите ново плащане (при нужда) чрез съответните линкове. Имайте предвид, че би могло да се наложи ново плащане при отказ на поръчка, гравиране или корекция на размера.

Не се колебайте да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на service@glamira.bg или на телефон на 0800 46 166. Те ще се радват да Ви дадат подробна информация за процедурата по връщане.

Продуктите за връщане изпращайте на адрес:

Гламира - „ГЛМР” ЕООД,
бул. Андрей Ляпчев 1A
София 1756 / България

Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка. Имайте предвид, че не можем да приемем пратката с върнатите продукти, ако пакетът е без печат не е добре опакован.

Отделът, който се занимава с връщане на стоки, ще започне работа по Вашата заявка в рамките на 2 до 4 работни дни след получаване на пратката.

Условия за отказ

Продуктът трабва да отговаря на всички условия по-долу, за да получите пълно възстановяване на сумата:

  • Продуктът не е носен и не показва признаци на употреба, например драскотини, вдлъбнатини, петна и др.
  • Оригиналният печат на продукта е непокътнат и не е премахнат. (Всички гравирани и негравирани продукти се изпращат с прикрепен черен етикет. Моля, уверете се, че той не е премахнат.)
  • Върнатият продукт включва всички допълнителни артикули: оригиналната подаръчна кутия, сертификати и други промоционални артикули.
  • Продуктът не е бил преоразмеряван или модифициран.
  • Продуктът не е специална поръчка, проектирана и/или произведена критерии на клиента.
  • Продуктът не включва диаманти, закупени като част от сертифицирането по GIA.
  • Продуктът е върнат на Glamira в рамките на 60 дни от неговото получаване.

Ще възтановим цялата сума по начина на плащане, който сте използвали за закупуване на продукта. Разходите за доставка не подлежат на възстановяване. Имайте предвид, че може да отнеме до 10 работни дни, докато средствата се покажат обратно в сметката Ви в зависимост от Вашата банка или издател на картата.

Продуктите, закупени с кредит от профила Ви в Glamira магазина, могат да бъдат възстановени само като кредит. Кредитът във Вашия профил не може да се преобразува в пари, да се прехвърля на друг акаунт или да се използва за услуги като експресна доставка или такса за промяна на размера.

Коригиране големината на пръстени

Glamira с радост ще коригира големината на пръстена Ви еднократно и безплатно в рамките на 60 дни от получаването му.

Този процес може да отнеме до 25 работни дни, тъй като пръстенът трябва да бъде изработен отново.

Нямате право на връщане на продуктите след корекции на големината им.

Изпращайте продукта/продуктите без допълнителни артикули (подаръчни кутии, сертификати и др.) за да можем да Ви ги върнем. Имайте предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуална повреда или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

Поправки

Даваме 2 години гаранция за всичките ни продукти, при условие, че се съхраняват и използват съгласно инструкциите ни за грижа за продуктите, публикувани на.

Изпращайте продукта/продуктите без допълнителни артикули (подаръчни кутии, сертификати и др.) за да можем да Ви ги върнем. Имайте предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуална повреда или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

ВНИМАНИЕ: Корекцията и оразмеряването могат да отнемат повече време от предвиденото поради натовареността покрай празниците през декември. Молим Ви да го имате предвид, когато ни изпращате заявките си.

Правила и условия за извършване на поправки

  • Деформациите и щетите, причинени от неправилна употреба, злоупотреба и небрежност не подлежат на поправка.
  • Ако установим извършването на обработка от друг човек и/или фирма (бижутер, фирма за поправка на бижута), гаранцията на продукта не важи и той не подлежи на поправка.
  • След изтичане на гаранцията продуктът не подлежи на поправка.
  • В случай на падане на камък от продукт, трябва да ни го изпратите заедно с падналите камъни.
  • В случай, че някой от камъните падне, клиентът е отговорен за изпращането на продукта до нас, без извършването на каквито и да е корекции и следва да чака ценова оферта от нас за поправката. Цената за поправката ще включва разходите за камъка и труда.

и върнете продукта, първо трябва да прочетете онлайн формуляра за връщане и да попълните всички задължителни полета като посочите и съответния номер на поръчка. Процесът на връщане не може да се извърши без попълването на онлайн формуляра за връщане. Трябва да посочите ясно конкретната причина за връщане (възстановяване на платената сума, оразмеряване, гравиране) при попълване на онлайн формуляра за връщане.

Когато ни изпратите информацията за връщане, попълвайки онлайн формуляра за връщане, ние ще Ви изпратим имейл за потвърждаване на връщането съдържащ документа за връщане и подадената от Вас информация, за да сте сигурни, че сме получили искането Ви. Като следваща стъпка, за да можем да започнем обработката на искането Ви, ще очакваме да изпратите продукта на адреса ни заедно с документа за връщане, който сте получили с имейла потвърждаващ искането Ви за връщане. Моля, имайте предвид, че заявката ви за връщане ще бъде обработена въз основа на информацията, която попълните онлайн. Всички ръкописни бележки върху отпечатаното копие на формуляра за връщане няма да бъдат взети под внимание.

Веднага щом получим продукта, ще стартираме процеса за възстановяване на платената сума, а Вие ще получите нов имейл и ще бъдете помолени да направите ново плащане (при нужда) чрез линковете за плащане в този имейл. Имайте в предвид, че би могло да се наложи ново плащане при отказ на поръчка, гравиране или корекция на размера.

Не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на service@glamira.bg или по телефон на 0800 46 166 Те ще се радват да Ви информират подробно за процедурата по връщане, която трябва да следвате.

Върнатите стоки трябва да бъдат изпратени на адрес:

София 1756
бул Андрей Ляпчев 1A

Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка. Имайте в предвид, че не можем да приемем пратката с върнатите продукти, ако пакета е без печат или недобре опакован.

Отделът ни занимаващ се връщането на стоки ще започне работа по Вашето искане 2 - 4 работни дни, след като получим върнатия от Вас продукт.

Условия за отказ

Ще Ви възстановим платената сума само, ако са изпълнени следните условия. Бихме желали да Ви информираме, че за да приемем върнатия от Вас продукт, то той трябва да отговаря на следните условия:

  • Продуктите са изпратени обратно в рамките на 60 дни след получаването им;
  • По продукта няма следи от използване (в т.ч. надрасквания, петна и или каквито и да е други щети причинени при използването или носенето на специфичния продукт);
  • Продуктите са изпратени с всички допълнения (оригинална подаръчна кутийка, автентични сертификати и т.н.);
  • Продуктите не са гравирани с личен текст (продукти с/без логото на Glamira могат да бъдат върнати без проблем);
  • Оригиналният печат е запазен;
  • При връщане на пръстени, размерът на продуктите не трябва да е коригиран. След щателна проверка на върнатите продукти, ще получите възстановената сума в рамките на средно 4 - 5 работни дена.

Коригиране големината на пръстени

Glamira с радост ще коригира големината на пръстена Ви еднократно безплатно в рамките на 60 дни от получаването му.

Бихме желали да Ви информираме, че този процес може да отнеме до 25 работни дена, тъй като пръстенът трябва да бъде изработен отново .

Бихме желали да Ви информираме, че нямате право на връщане на продуктите след корекции на големината им.

Трябва да изпратите продукта(ите) без допълнителни неща като подаръчни кутийки, сертификати, за да можем да Ви ги върнем. Имайте в предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуално повреждане или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

Поправки

Даваме 2 години гаранция за всичките ни продукти, при условие, че се съхраняват и използват съгласно инструкциите ни за грижа за продуктите публикувани на.

Трябва да изпратите продукта(ите) без допълнителни неща като подаръчни кутийки, сертификати, за да можем да Ви ги върнем. Имайте в предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуално повреждане или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

Бихме желали да Ви информираме, че този процес може да отнеме до 25 работни дена.

ВНИМАНИЕ: Корекцията и оразмеряването могат да отнемат повече време от предвиденото поради натовареността покрай празниците през декември. Молим Ви да имате в предвид това, когато ни изпращате заявките си.

Правила и условия за извършване на поправки

  • Деформациите и щетите причинени от неправилна употреба, злоупотреба и небрежност не подлежат на поправка.
  • Ако установим извършването на обработка от друг човек и/или фирма (бижутер, фирма за поправка на бижута) гаранцията на продукта не важи и той не подлежи на поправка.
  • След изтичане на гаранцията, продукта не подлежи на поправка.
  • В случай на падане на камък от продукт, трябва да ни го изпратите заедно с камъка(ините).
  • В случай, че някой от камъните падне, клиентът е отговорен за изпращането на продукта(ите) до нас, без извършването на каквито и да е корекции и и следва да чака ценова оферта от нас за поправката. Цената за поправката ще включва разходите за камъка и труда.