Връщане на стока

Удължено връщане до 1 февруари 2021 г.

Удължаваме нашата 60-дневна политика за връщане на продукта за празничния сезон, така че да можете да вземете подаръците си предварително, без да се притеснявате. Всяка покупка, направена между 23 октомври и 30 ноември, може да бъде върната за пълно възстановяване до 01 февруари 2021 г. За заявките за възстановяване важат условията за връщане на продукта. Моля вижте раздела „Условия за отказ“ по-долу.

Ако не сте доволни от избраните от Вас продукти, можете да ги върнете в рамките на 60 дни (Молим Ви да прочетете и следващия раздел “Условия за отказ”).

Парична компенсация за гравирани бижута се отпуска само при бижута, закупени на 21.08.2020 г. и след тази дата.Моля разгледайте информацията за Парична компенсация по-долу за повече подробности.

Преди да ни върнете продукта, първо трябва да прочетете онлайн формуляра за връщане и да попълните всички задължителни полета като посочите и съответния номер на поръчка. Процесът на връщане не може да се извърши без попълването на онлайн формуляра за връщане. Трябва да посочите ясно конкретната причина за връщане (възстановяване на платената сума, оразмеряване, гравиране) при попълване на онлайн формуляра за връщане.

Когато ни изпратите информацията за връщане, попълвайки онлайн формуляра за връщане, ние ще Ви изпратим имейл за потвърждаване на връщането съдържащ документа за връщане и подадената от Вас информация, за да сте сигурни, че сме получили искането Ви. Като следваща стъпка, за да можем да започнем обработката на искането Ви, ще очакваме да изпратите продукта на адреса ни заедно с документа за връщане, който сте получили с имейла потвърждаващ искането Ви за връщане.

Веднага щом получим продукта, ще стартираме процеса за възстановяване на платената сума, а Вие ще получите нов имейл и ще бъдете помолени да направите ново плащане (при нужда) чрез линковете за плащане в този имейл. Имайте в предвид, че би могло да се наложи ново плащане при отказ на поръчка, гравиране или корекция на размера.

Не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на service@glamira.bg или по телефон на 359 2 492 2634 Те ще се радват да Ви информират подробно за процедурата по връщане, която трябва да следвате.

Върнатите стоки трябва да бъдат изпратени на адрес:

Гламира - „ГЛМР” ЕООД,
бул Андрей Ляпчев 1A
София 1756 / България

Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка. Имайте в предвид, че не можем да приемем пратката с върнатите продукти, ако пакета е без печат или недобре опакован.

Отделът ни занимаващ се връщането на стоки ще започне работа по Вашето искане 2 - 4 работни дни, след като получим върнатия от Вас продукт.

Условия за отказ

Продуктът трабва да отговаря на всички условия по-долу, за да получите пълно възстановяване на сумата:

  • Изделието не е носено и не показва признаци на употреба, включително, но не само драскотини, вдлъбнатини, петна или други недостатъци.
  • Оригиналният печат на продукта е непокътнат и не е премахнат. (Всички негравирани и гравирани продукти се изпращат с прикрепен етикет с черен низ. Моля, уверете се, че не е премахнат.)
  • Върнатият Ви пакет включва всички допълнителни артикули като оригиналната кутия за подаръци, сертификати и други промоционални артикули.
  • Преди това продуктът не е бил преоразмеряван или модифициран.
  • Продуктът не е специална поръчка, която е проектирана и/или произведена по спецификация на клиента.
  • Продуктът не включва диаманти, закупени като част от сертифицирането по GIA. .
  • Продуктът е върнат на ГЛАМИРА в рамките на 60 дни от доставката на Вашата поръчка.

Ще възтановим средствата по оригиналния Ви начин на плащане, с изключение на таксите за доставка. Моля, обърнете внимание, че може да отнеме до 10 работни дни, докато средствата се покажат обратно в сметката Ви в зависимост от Вашата банка или издател на картата.

Продуктите, закупени с кредит от профила Ви в ГЛАМИРА магазина, могат да бъдат върнати само като кредит в ГЛАМИРА профила Ви и сумата не може да бъде обработена за парично възстановяване. Кредитът във Вашия профил в магазина не може да се преобразува в пари, да се прехвърля върху някой друг или да се използва за услуги като експресна доставка или такса за промяна на размера.

Гравиране на по-късен етап

Ако сте направили поръчка без гравиране и по-късно решите, че желаете гравиране, ние с удоволствие ще изпълним вашето желание срещу малка такса от 40лв, включваща и разходите за доставка след гравирането.

Имайте в предвид, че не всички продукти могат да бъдат гравирани. За да разберете дали продукта, който сте закупили може да бъде гравиран, Ви молим да проверите дали опцията за гравиране е отбелязана на страницата на продукта.

Гравирането на елемент не анулира доживотната Ви гаранция. Моля, избягвайте да гравирате Вашия артикул от трета страна, като друг бижутер или лице, различно от ГЛАМИРА, тъй като това ще анулира доживотната Ви гаранция.

Бихме желали да Ви информираме, че този процес може да отнеме до 25 работни дена.

Коригиране големината на пръстени

Glamira с радост ще коригира големината на пръстена Ви еднократно безплатно в рамките на 60 дни от получаването му.

Бихме желали да Ви информираме, че този процес може да отнеме до 25 работни дена, тъй като пръстенът трябва да бъде изработен отново .

Бихме желали да Ви информираме, че нямате право на връщане на продуктите след корекции на големината им.

Трябва да изпратите продукта(ите) без допълнителни неща като подаръчни кутийки, сертификати, за да можем да Ви ги върнем. Имайте в предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуално повреждане или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

Поправки

Даваме 2 години гаранция за всичките ни продукти, при условие, че се съхраняват и използват съгласно инструкциите ни за грижа за продуктите публикувани на https://www.glamira.bg/faq-help#faq_jewellery.

Трябва да изпратите продукта(ите) без допълнителни неща като подаръчни кутийки, сертификати, за да можем да Ви ги върнем. Имайте в предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуално повреждане или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

ВНИМАНИЕ: Корекцията и оразмеряването могат да отнемат повече време от предвиденото поради натовареността покрай празниците през декември. Молим Ви да имате в предвид това, когато ни изпращате заявките си.

Правила и условия за извършване на поправки

  • Деформациите и щетите причинени от неправилна употреба, злоупотреба и небрежност не подлежат на поправка.
  • Ако установим извършването на обработка от друг човек и/или фирма (бижутер, фирма за поправка на бижута) гаранцията на продукта не важи и той не подлежи на поправка.
  • След изтичане на гаранцията, продукта не подлежи на поправка.
  • В случай на падане на камък от продукт, трябва да ни го изпратите заедно с камъка(ините).
  • В случай, че някой от камъните падне, клиентът е отговорен за изпращането на продукта(ите) до нас, без извършването на каквито и да е корекции и и следва да чака ценова оферта от нас за поправката. Цената за поправката ще включва разходите за камъка и труда.

и върнете продукта, първо трябва да прочетете онлайн формуляра за връщане и да попълните всички задължителни полета като посочите и съответния номер на поръчка. Процесът на връщане не може да се извърши без попълването на онлайн формуляра за връщане. Трябва да посочите ясно конкретната причина за връщане (възстановяване на платената сума, оразмеряване, гравиране) при попълване на онлайн формуляра за връщане.

Когато ни изпратите информацията за връщане, попълвайки онлайн формуляра за връщане, ние ще Ви изпратим имейл за потвърждаване на връщането съдържащ документа за връщане и подадената от Вас информация, за да сте сигурни, че сме получили искането Ви. Като следваща стъпка, за да можем да започнем обработката на искането Ви, ще очакваме да изпратите продукта на адреса ни заедно с документа за връщане, който сте получили с имейла потвърждаващ искането Ви за връщане. Моля, имайте предвид, че заявката ви за връщане ще бъде обработена въз основа на информацията, която попълните онлайн. Всички ръкописни бележки върху отпечатаното копие на формуляра за връщане няма да бъдат взети под внимание.

Веднага щом получим продукта, ще стартираме процеса за възстановяване на платената сума, а Вие ще получите нов имейл и ще бъдете помолени да направите ново плащане (при нужда) чрез линковете за плащане в този имейл. Имайте в предвид, че би могло да се наложи ново плащане при отказ на поръчка, гравиране или корекция на размера.

Не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти на service@glamira.bg или по телефон на 359 2 492 2634 Те ще се радват да Ви информират подробно за процедурата по връщане, която трябва да следвате.

Върнатите стоки трябва да бъдат изпратени на адрес:

София 1756
бул Андрей Ляпчев 1A

Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка. Имайте в предвид, че не можем да приемем пратката с върнатите продукти, ако пакета е без печат или недобре опакован.

Отделът ни занимаващ се връщането на стоки ще започне работа по Вашето искане 2 - 4 работни дни, след като получим върнатия от Вас продукт.

Условия за отказ

Ще Ви възстановим платената сума само, ако са изпълнени следните условия. Бихме желали да Ви информираме, че за да приемем върнатия от Вас продукт, то той трябва да отговаря на следните условия:

  • Продуктите са изпратени обратно в рамките на 60 дни след получаването им;
  • По продукта няма следи от използване (в т.ч. надрасквания, петна и или каквито и да е други щети причинени при използването или носенето на специфичния продукт);
  • Продуктите са изпратени с всички допълнения (оригинална подаръчна кутийка, автентични сертификати и т.н.);
  • Продуктите не са гравирани с личен текст (продукти с/без логото на Glamira могат да бъдат върнати без проблем);
  • Оригиналният печат е запазен;
  • При връщане на пръстени, размерът на продуктите не трябва да е коригиран. След щателна проверка на върнатите продукти, ще получите възстановената сума в рамките на средно 4 - 5 работни дена.

Гравиране на по-късен етап

Получили сте артикулите си и бихте желали да ги гравирате? Ще гравираме пръстените Ви. За тази услуга ние Ви таксуваме £ 4 на символ, като трябва да платите и £ 4 за доставката до нас.

Имайте в предвид, че не всички продукти могат да бъдат гравирани. За да разберете дали продукта, който сте закупили може да бъде гравиран, Ви молим да проверите дали опцията за гравиране е отбелязана на страницата на продукта.

Трябва да изпратите продукта(ите) без допълнителни неща като подаръчни кутийки, сертификати, за да можем да Ви ги върнем. Имайте в предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуално повреждане или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

Бихме желали да Ви информираме, че този процес може да отнеме до 25 работни дена.

Коригиране големината на пръстени

Glamira с радост ще коригира големината на пръстена Ви еднократно безплатно в рамките на 60 дни от получаването му.

Бихме желали да Ви информираме, че този процес може да отнеме до 25 работни дена, тъй като пръстенът трябва да бъде изработен отново .

Бихме желали да Ви информираме, че нямате право на връщане на продуктите след корекции на големината им.

Трябва да изпратите продукта(ите) без допълнителни неща като подаръчни кутийки, сертификати, за да можем да Ви ги върнем. Имайте в предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуално повреждане или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

Поправки

Даваме 2 години гаранция за всичките ни продукти, при условие, че се съхраняват и използват съгласно инструкциите ни за грижа за продуктите публикувани на https://www.glamira.bg/faq-help#faq_jewellery.

Трябва да изпратите продукта(ите) без допълнителни неща като подаръчни кутийки, сертификати, за да можем да Ви ги върнем. Имайте в предвид, че Glamira не носи отговорност при евентуално повреждане или загуба на артикулите по време на транспортирането им.

Бихме желали да Ви информираме, че този процес може да отнеме до 25 работни дена.

ВНИМАНИЕ: Корекцията и оразмеряването могат да отнемат повече време от предвиденото поради натовареността покрай празниците през декември. Молим Ви да имате в предвид това, когато ни изпращате заявките си.

Правила и условия за извършване на поправки

  • Деформациите и щетите причинени от неправилна употреба, злоупотреба и небрежност не подлежат на поправка.
  • Ако установим извършването на обработка от друг човек и/или фирма (бижутер, фирма за поправка на бижута) гаранцията на продукта не важи и той не подлежи на поправка.
  • След изтичане на гаранцията, продукта не подлежи на поправка.
  • В случай на падане на камък от продукт, трябва да ни го изпратите заедно с камъка(ините).
  • В случай, че някой от камъните падне, клиентът е отговорен за изпращането на продукта(ите) до нас, без извършването на каквито и да е корекции и и следва да чака ценова оферта от нас за поправката. Цената за поправката ще включва разходите за камъка и труда.