Зареждане...

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ И ГАРАНЦИЯ

Ние сме посветени на 100% удовлетвореност на клиентите и доставяне на висококачествени продукти на нашите клиенти в GLAMIRA. Ако по някаква причина не сте доволни от вашата покупка, можете да върнете гравиран или негравиран артикул в оригинално състояние в рамките на 60 дни от доставката на вашата поръчка, при условие че артикулът отговаря на условията за връщане.

Възстановяването на гравирани продукти е възможно само за закупени артикули, започващи от 21 август 2020 г. Моля, прочетете раздела Оттегляне (Възстановяване)" по-долу за повече подробности."

Моля, прочетете внимателно тази страница, преди да върнете артикула си.

ГАРАНЦИЯ

Бижутата на GLAMIRA се произвеждат с грижа и качествени материали, затова с увереност стоим зад нашите продукти с щедри политики за връщане и гаранция.

Всички продукти на GLAMIRA са оборудвани с безплатна пожизнена гаранция от производителя. В случай на всякакви производствени дефекти, GLAMIRA с удоволствие ще поправи вашия артикул безплатно, докато артикулът отговаря на условията и условията на пожизнената гаранция.

Всички заявки за ремонт подлежат на инспекция от нашия екип за качество преди да бъде обработена заявката. Ако нашият екип за качество установи, че повредата не е причинена от производствен дефект, ще ви информираме.

Безплатната пожизнена гаранция е налична само за продукти, закупени след 1 юни 2017 г. За продукти, закупени преди тази дата, се запазва 2-годишна гаранция, която влиза в сила от момента на доставката на поръчката.

Условия и условия за пожизнена гаранция и ремонт

1. Гаранцията важи само за производствени дефекти и не покрива деформации и повреди, причинени от инцидент, злоупотреба, небрежност, неоторизиран сервиз или нормално износване.

2. Гаранцията е невалидна, ако артикулът е бил модифициран, включително гравиране, преоразмеряване или поправка от трето лице, като друг ювелир или лице, различно от GLAMIRA.

3. Ако някоя част от бижутата (включително, но не само камъни, вериги, клипсове и др.) се отпадне, тя трябва да бъде върната заедно с частите си, преди да се предприеме всякакъв опит за поправка. GLAMIRA не носи отговорност за липсващи части или камъни.

4. Доживотната гаранция не може да се прехвърли на трето лице.

Производителската гаранция не покрива следното:

  • Обезцветяване поради излагане на химикали, грим, басейни, джакузита или къпане.
  • Драскотини, вдлъбнатини или отслояване, причинени от общо износване или неправилна употреба.
  • Изкривени, хванати или износени клонки, които позволяват камък да изпадне или да бъде загубен поради небрежност или други повреди.
  • Загубени или откраднати камъни.
  • Предмети, които са били злоупотребявани или износени извън очакванията за ежедневно носене.

Моля, имайте предвид, че следните проблеми са характеристики на артикула и не могат да се считат за дефекти:

  • Леки неравности и вариации в изработката
  • Естествените характеристики на метала или скъпоценния камък (като цвят, вътрешни включвания и др.)

ВРЪЩА

Можете да върнете артикула си в GLAMIRA за възстановяване на парите, преоразмеряване или заявка за поправка.

За бърз и лесен процес на връщане, моля уверете се, че сте избрали правилния тип връщане и сте попълнили всички задължителни полета във формата. Вашата заявка за връщане няма да бъде обработена без задължителната информация.

След подаване на заявката ще получите потвърждаващ имейл, който ще включва етикета за връщане и копие на попълнената от вас форма. Моля, отпечатайте и приложете тази форма във вашата пратка за връщане. Моля, имайте предвид, че вашата заявка за връщане ще бъде обработена на базата на информацията, която сте предоставили онлайн. Всякакви ръчно написани бележки върху отпечатаното копие на формата за връщане няма да бъдат взети предвид.

Опаковайте внимателно своят(ите) предмет(и) преди да ги изпратите. Препоръчваме ви да изпратите предмета си чрез застрахован и проследим метод на доставка. GLAMIRA не носи отговорност за загуба или повреда на предметите по време на транспортирането.

След като получим вашата пратка, може да отнеме до 2-4 работни дни да обработим вашата заявка за връщане. Моля, имайте предвид, че всички връщания са предмет на инспекция от нашия екип за качество, преди да се обработи заявката за връщане, и може да се налагат допълнителни такси в зависимост от вашите инструкции за връщане. След като артикулът бъде инспектиран и ако се налагат такси, ще бъдете уведомени преди да се предприеме каквато и да е дейност за обработка на вашата заявка.

Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти по имейл на service@glamira.bg или на телефон 0800 46 166. Те ще се радват да ви помогнат.

Моля, прочетете внимателно долупосочената информация преди да върнете артикула си за възстановяване на парите, гравиране, преоразмеряване или поправка.

ИЗТЕГЛЯНЕ (ВРЪЩАНЕ НА СРЕДСТВА)

Вашето връщане трябва да отговаря на всички посочени условия, за да бъде приемано за пълно възстановяване на сумата.

  • Артикулът не е бил носен и не показва никакви признаци на употреба, включително, но не само, надрасквания, вдлъбнатини, петна или други дефекти.
  • Оригиналната печат на продукта е неповредена и не е била отстранена. (Всички неизрязани и изрязани продукти се изпращат с висящ етикет с код за връщане, прикрепен към тях. Моля, уверете се, че не е бил отстранен.) Моля, въведете кода за връщане, посочен на висящия етикет, докато попълвате формуляра за връщане.
  • Вашата върната пратка включва всички допълнителни артикули като оригиналната подаръчна кутия, сертификати и други промоционални артикули.
  • Продуктът преди това не е бил преоразмеряван или променян.
  • Продуктът не включва диаманти, закупени като част от сертификацията на GIA.
  • Продуктът е върнат на GLAMIRA в рамките на 60 дни от доставката на вашата поръчка.

Ще кредитираме оригиналния ви начин на плащане, без доставъчни такси. Моля, имайте предвид, че може да отнеме до 10 работни дни, за да се появят средствата във вашия акаунт, в зависимост от вашата банка или издателя на картата.

Артикулите, закупени с кредит от магазина, могат да бъдат върнати само за кредит от магазина и не могат да бъдат обработени за парично възстановяване. Кредитът от магазина не може да бъде превърнат в пари, прехвърлен на друго лице или използван за услуги като експресна доставка или такса за преоразмеряване.

Моля, имайте предвид, че за поръчки, платени с криптовалута, плащането е необратимо и не подлежи на възстановяване, тъй като тези плащания са еднопосочни транзакции.

РЕГУЛИРАНЕ НА РАЗМЕРА

GLAMIRA ще се радва да преоразмери безплатно веднъж вашето негравирано или гравирано пръстенче в рамките на първите 60 календарни дни след получаването на продукта. Продуктите, изработени по поръчка (специални поръчки, които са били проектирани или произведени специално за клиента), не са подходящи за безплатно преоразмеряване.

Моля, имайте предвид, че пръстените могат да бъдат преоразмерявани само в рамките на размерния обхват, предлаган на уебсайта на GLAMIRA.

Процесът на преоразмеряване се отнася само за промяна на размера на пръстена. Ширината или дебелината на пръстена не могат да бъдат променени.

За да върнете продукта си за преоразмеряване, попълнете формуляра за връщане на поръчка и следвайте стъпките, обяснени в раздела "ВРЪЩАНЕ". Моля, уверете се, че изпращате продукта си за преоразмеряване без допълнителните елементи като подаръчни кутии или сертификати. Тези елементи няма да ви бъдат върнати след процеса на преоразмеряване.

Моля, избягвайте да преоразмерявате вашия артикул от трето лице, като друг ювелир или лице, различно от GLAMIRA, тъй като това ще анулира вашата пожизнена гаранция.

В зависимост от продукта, процесът на преоразмеряване отнема около 25 работни дни, а преоразмереният пръстен няма да бъде подходящ за възстановяване на пари.

РЕМОНТ

За да върнете вашия продукт за ремонт, попълнете формуляра за връщане на поръчка и следвайте стъпките, обяснени в раздела "ВРЪЩАНЕ". Моля, уверете се, че изпращате продукта за ремонт без допълнителните елементи като подаръчни кутии или сертификати. Тези елементи няма да ви бъдат върнати след процеса на ремонт.

Моля, имайте предвид, че процесът на ремонт отнема около 25 работни дни, в зависимост от продукта.

ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ

Кликнете тук, за да изпратите вашата заявка за връщане.