Зареждане...

Политика на доставките

Пощенски разходи и време за доставка

Стандартната доставка за вашата поръчка е безплатна. GLAMIRA не покрива пощенските разходи за върнати продукти.

По време на пазаруването ще Ви бъде предоставена приблизителна дата на доставка. Моля имайте предвид, че приблизителната дата на доставка не е гарантирана дата на доставка за Вашата поръчка. Тя се изчислява автоматично въз основа на времето, необходимо за обработка, производство, изпращане и доставка на Вашата поръчка на адреса.

Приблизителното време за доставка се основава на доставката до столицата. Моля имайте предвид, че доставка до отдалечени райони изисква повече време. GLAMIRA не носи отговорност за забавени пратки до отдалечени райони или региони, където пощенските услуги се извършват в определени графици, различни от тези в столицата.

За по-бърза доставка, можете да изберете една от опциите за експресна или премиум пратки. Моля имайте предвид, че тези опции съкращават само времето, необходимо за обработка и производство на вашата поръчка, в сравнение със стандартното време за доставка. Те не гарантират конкретна дата на доставка. В случай на плащане чрез банков превод или ако плащането не се осъществи веднага, приблизителното време за доставка ще бъде изчислено от деня, в който плащането бъде получено. GLAMIRA не поема никаква отговорност, нито възстановява таксата за пратка в случай на такова забавяне.

Застраховано пращане

Вашата поръчка ще бъде доставена от DHL. Срокът за доставка може да варира в зависимост от адреса Ви. Ще бъдете уведомени, когато вашият пакет напусне нашия офис и на електронната поща, която сте посочили при покупката си, ще Ви бъде изпратен номер за проследяване. Всички наши колети са застраховани по време на транспорта. Моля уверете се, че ще бъдете на разположение да приемете колета в момента на доставката. GLAMIRA не поема никаква отговорност за изгубени или откраднати колети след доставянето. Ако вашият колет е бил върнат на куриера поради недоставяне, GLAMIRA запазва правото си да таксува клиента с разходите за повторна доставка.

Ако не сте получили номер за проследяване, моля проверете също така и папката за нежелана поща-спам в електронната си поща. Ако не знаете номера за проследяване или ако статута на вашата доставка не се е променил в продължение на няколко дни, на интернет страницата на куриера, моля свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, така че те да могат да разгледат Вашия случай. В евентуален случай на проблем, GLAMIRA ще бъде в контакт с куриера, за да бъде той разрешен възможно най-бързо и с възможно най-малко неудобства за вас.

Моля, проверете колета, преди да приемете доставката. Ако вашият колет е повреден по време на транспорта, отхвърлете документа за получаването на същия и подайте иск към куриера веднага

Адрес за доставка

Всеки магазин GLAMIRA е специфичен за съответната страна, така че доставката до друга държава не е възможна.

Доставките могат да се правят само на домашен адрес или адрес на месторабота. За поръчки, които трябва да бъдат доставени до адрес, различен от адреса на фактуриране, моля уверете се, че вашата кредитна карта или банка имат регистриран този алтернативен адрес за доставка, така че това да не доведе до забавяне по обработката на вашата поръчка.

За вашата сигурност, адресите на доставка и фактуриране не могат да се променят след като поръчката бъде осъществена. Ако няма да сте на разположение на предоставеният адрес в определеното време за доставка, моля свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, за да проверите възможността за задържане на пратката и отлагането й до по-нататъшна дата.

Доставки извън главната част на страната

Ако вашият адрес за доставка се намира извън главната част на страната, моля обърнете внимание на това, че вашата поръчка може да премине през митница. GLAMIRA не поема отговорност за допълнителните такси, нито възстановява данъци и мита, които могат да възникнат за вашия колет.