Зареждане...

ДОЖИВОТНА ГАРАНЦИЯ ЗА БИЖУТА И РАЗШИРЕНИ ПЛАНОВЕ ЗА ЗАЩИТА

Какво представлява доживотната гаранция за бижута?

Доживотната гаранция за бижута е гаранция, че продуктът е произведен по най-високите стандарти за качество и всички възможни дефекти в оригиналния дизайн или изработка ще бъдат покрити от производителя за цял живот.

Какво покрива доживотната гаранция?

- Грешки в оригиналния дизайн на продукта

- Грешки в използваните материали (като тип метал или цвят)

- Функционални дефекти, произтичащи от изработката

Какви са плановете за защита на бижута?

Плановете за защита на бижута са разширени планове за обслужване, които Ви предоставят допълнителни услуги, които не са обхванати от стандартната доживотна гаранция. Тези планове позволяват по-широка защита за Вашите бижута в допълнение към Вашата доживотна гаранция.

Каква е разликата между доживотната гаранция за бижута и плановете за защита?

Всеки продукт на GLAMIRA има план за доживотна гаранция, който покрива дефекти на производителя, но не покрива рутинна поддръжка на продукта и/или повреди, възникнали в резултат на нормално износване във времето, неправилна употреба или злополуки. Няма допълнителна такса за доживотната гаранция.

Плановете за защита, от друга страна, покриват поддръжка или щети в резултат на нормално износване, неправилна употреба или злополуки. За тези планове има допълнителна такса, в зависимост от избраната опция за покритие.

Колко вида планове за защита са налични?

Предлагаме два плана за защита с различни нива на покритие.

Задължителен ли е изборът на план за защита?

Не, плановете за защита не са задължителни; обаче, можете да изберете една от наличните опции, ако предпочитате да имате разширена защита на Вашите бижута.

Каква е разликата между плана за разширена защита и плана за разширена + защита?

Разликата между двата плана е нивото на покритие на предоставяните услуги. Планът за разширена защита Ви позволява да получавате услуги за поддръжка след 60-дневния период на връщане, докато планът „Разширена +“ защита Ви предоставя по-широки услуги за поддръжка, включително възпроизвеждане и подмяна на камъни.

Каква е цената на плановете за защита?

Цената зависи от Вашия избор на продукт и нивото на защита. Можете да видите цената на избрания план и да я добавите към поръчката си по време на плащане.

Включена ли е таксата за връщане на пратка в моя план за защита?

Да, включена е. Когато върнете продукта си, за да бъде обслужен съгласно Вашия план за защита, ние Ви предоставяме товарителница и Вие не плащате за връщането на пратката.

Как да използваме плановете за защита?

Всичко, което трябва да направите, е да следвате нашата редовна процедура за връщане и да опишете заявката си, включена в плана Ви за защита. Вашият абонамент за плана за защита ще бъде наличен в нашата система и Вашият продукт ще бъде обслужен съответно.

Как да подновим плана си за защита?

Разширените планове за защита са налични само за избрания период от време и не могат да бъдат подновявани.

Ами ако реша да върна продукта си за възстановяване на сумата?

Ако върнете Вашия продукт, който отговаря на всички условия за връщане (върнат в рамките на 60 дни от доставката, в първоначалното му неизползвано състояние и с етикета на продукта), ние също така ще Ви възстановим таксата за плана за защита.

Мога ли да използвам услугите на друг бижутер за основна поддръжка, докато имам своя план за защита?

Както планът за доживотна гаранция, така и плановете за защита са невалидни в случай на поправка от трета страна. Моля, не поправяйте продукта си другаде.

Описание на услугите

  • Дефекти на производителя: Грешките в оригиналния дизайн на продукта и дефектите, произтичащи от дефектни метали или изработка, се считат за дефекти на производителя.

  • Преоразмеряване на пръстена: Ние предлагаме еднократно безплатно преоразмеряване само в рамките на първите 60 дни след доставката на Вашата поръчка. Не можем да предоставим услуги за преоразмеряване на пръстена след този период. Плановете за разширена защита Ви позволяват да върнете пръстена си за преоразмеряване дори след 60 дни.

  • Възстановяване на родиево покритие, полиране и довършителни работи: При редовна употреба металът на Вашите бижута губи своя блясък; Вашият пръстен или родиевото покритие (ако има такова) може да изчезне с времето. Вашите бижута се полират и/или получават завършек или родиево покритие безплатно с Вашата разширена защита.

  • Премахване на петна и патина: Без значение какъв е металът на Вашите бижута, той може да потъмнее или да поеме патина в зависимост от това как е бил използван. Вашият разширен план за защита покрива отстраняването на всякакви замърсявания, петна, патина или окисляване.

  • Ремонт на счупени бижута (без липсващи части): Вашето бижу може да се счупи поради удар, неправилна употреба или злополука. Нашите планове за защита обхващат ремонта на счупени части, стига да няма липсващи части от бижутата и скъпоценните камъни върху тях (ако има такива) да са все още непокътнати.

  • Поддръжка на диаманти, скъпоценни камъни и перли: Вашият диамант трае вечно, но изисква специални грижи, за да запази искрата си. Скъпоценните камъни и перлите също са много деликатни и трябва да се почистват, за да запазят естествената си красота за дълго време. Поддръжката на диаманти, скъпоценни камъни и перли покрива почистването на камъните и перлите на Вашите бижута.

  • Защита на камъни (настройки без зъбци): Монтажа на камъните в бижута без зъбци може да се разхлаби с времето и това може да доведе до падането на камъните. Ние закрепваме камъните без зъбци, за да ги задържим на място.

  • Затягане на зъбците: Зъбците на Вашите бижута може да се закачат за дрехите и да се огънат или да се разхлабят с времето, което води до падане на камъка. Зъбците на Вашите бижута се затягат с тази услуга.

  • Ремонт на повреден монтаж: Повредената глава на пръстена или монтажа на Вашето бижу се поправя.

  • Преоформяне: Вашият пръстен може да започне да губи формата си поради извивки и вдлъбнатини, причинени от ежедневна употреба. Тази услуга покрива преоформянето на всякакви криви бижута.

  • Ремонт на верижки, закопчалки, гърбове за обеци, копчета за ръкавели: Верижките на бижута може да се закачат някъде и да щракнат, гривната или закопчалките на верижката могат да се повредят в резултат на честа употреба. Гърбовете на обеците и копчетата за ръкавели могат да се разхлабят или повредят в резултат на нормално износване и разкъсване. Всички щети, произтичащи от подобни инциденти, се поправят.

  • Подмяна на повредени или липсващи камъни до 2,5 мм/бр.: Всеки повреден или липсващ скъпоценен камък до 2,5 мм се подменя безплатно. Общият брой на подменените камъни по време на плана не може да надвишава броя на камъните, използвани върху бижутата.

  • Подмяна на повредени или липсващи перли: Повредените или липсващи перли се заменят безплатно. Общият брой на подменените перли по време на плана не може да надвишава броя на перлите, използвани върху бижутата.

  • Ремонт на повредени части от емайл, оникс, керамика, кожа, дърво или въглерод: Частите от емайл, оникс, керамика, кожа, дърво или въглерод на Вашите бижута могат да се повредят в резултат на нормално износване и разкъсване, неправилна употреба или злополуки. Ние ремонтираме и/или възстановяваме тези части.

  • Подмяна на повреден или липсващ централен камък: Всеки тип или размер централен камък се сменя безплатно. Тази услуга е ограничена само до един път през периода на защита.

  • Възпроизвеждане на счупени бижута (без липсващи части): Вашето бижу може да се счупи поради удар, неправилна употреба или злополука. Ако ремонтът на счупени части не е възможен, Вашето бижу се възпроизвежда, стига да няма липсващи части от него и скъпоценните камъни (ако има такива) да са все още непокътнати.

  • Безплатно гравиране след доставка: Гравирането е безплатна услуга към момента на поръчката; ние обаче не предоставяме тази услуга след това. Еднократното безплатно гравиране след доставката е включено в плана за защита „Разширени +“.

  • Парично възстановяване след 60 дни от доставката: Имаме 60-дневна политика за връщане на бижутата. Плановете за защита не покриват правата за връщане на артикула за възстановяване след 60-дневния период за връщане.

  • Възстановяване на средствата в профила в GLAMIRA след 60 дни от доставката: Имаме 60-дневна политика за връщане на бижутата и кредитът в магазина е една от нашите опции за възстановяване на средства. Плановете за защита не покриват правата за връщане на артикула за кредит в магазина след 60-дневния период.

  • Загуба или кражба: Вашите бижута са застраховани срещу загуба по време на изпращането на поръчката Ви до Вашия адрес; обаче плановете за защита не покриват инциденти със загуба или кражба след доставката. Можете да се свържете със застрахователна компания, ако това е услуга, която искате да имате.

ПРАВИЛА И УСЛОВИЯ

  • Плановете за защита остават в сила за избрания период от време след доставката на продукта.

  • Плановете за защита не могат да се прехвърлят на други хора, други поръчки или продукти.

  • Таксата за план за защита не може да се използва за други услуги.

  • Таксата за план за защита не може да бъде използвана и превърната в пари в брой или кредит в магазина.

  • Безплатното преоразмеряване на пръстена е достъпно само веднъж годишно през периода на защита.

  • Безплатната смяна на централен камък е ограничена само до един път през избрания период от плана за защита.

  • Смяната на камъни до 2,5 мм е ограничена до общия брой камъни (2,5 мм/бр.) на бижутата. Броят на подменените камъни по време на плана не може да надвишава общия брой на камъните, използвани върху бижутата.

  • Услугите по плановете за защита покриват само ремонта или възстановяването на първоначално избраните в поръчката характеристики на продукта и не включват промяната им към други продуктови опции, като различни видове камък, метал, цвят на метала, ширина, дебелина или завършек.

  • Подмяната на липсващи части за бижута не се покрива от плановете за защита. Всички счупени части трябва да бъдат върнати заедно с продукта, за да се възползвате от безплатните услуги за ремонт.

  • Плановете за защита не покриват загубата или кражбата.

  • Процесът на ремонт може да отнеме около 25 работни дни за изпълнение на процедурите, обхванати от плановете за защита.

  • Плановете за защита са валидни само към момента на покупката и не могат да бъдат закупени отделно.

  • Плановете за защита са невалидни, в случай че продуктът е бил обслужен, ремонтиран или модифициран от трета страна.