Зареждане...

ОТКАЗ ИЛИ ПРОМЯНА НА ПОРЪЧКА

Ако решите да редактирате поръчката си, лесно можете да го направите на нашия уебсайт в рамките на първите 3 дни от покупката си. Обърнете внимание, че анулирането е възможно само в рамките на един ден след поставянето на поръчката ви. Моля, следвайте стъпките по-долу за промяна на поръчката или анулиране:

1 - Влезте в своя GLAMIRA акаунт. Ако нямате такъв, можете лесно да го създадете. Кликнете на бутона Вход/Регистрация горе вдясно на страницата.

2 - След като влезете в акаунта си, отидете на "Моят акаунт" и натиснете бутона "Моите поръчки" от лявата страна на менюто.

3 - Намерете поръчката си и кликнете върху "Отказ", за да отмените поръчката си или да кликнете върху "Редактиране", за да промените данните за поръчката си. Ако бутон "Отказ" не се появи, поръчката ви не може да бъде отменена повече.

Моля, обърнете внимание, че анулирането и модификацията на поръчки може да доведе до закъснения. Ще бъдете уведомени за новата дата на доставка в случай на закъснения.

*Исканията за анулиране и модификация са валидни само за поръчки, които все още не са завършили производствения процес.