
Имате право да върнете продукта
до 60 дни, след като сте го получили.
Имате право да върнете продукта
до 60 дни, след като сте го получили.
Първият магазин бе създаден през 1999 г. в Хайлброн, Германия, който все още остава главен офис на клоновете си. През осемте години успешен опит във високо развит бижутериен сектор, компанията е минала през големи бизнес промени, за да развие предлагането си и да увеличи клиентелата си. Развило се от малка бижутерия до ключов играч в Европейския бижутериен сектор, търговското име GLAMIRA бе основано пред 2011 г. До края на 2011 г. GLAMIRA постига отличен напредък в пазарите на Великобритания и Испания.
През 2012 г. GLAMIRA започва да проектира и развива свои собствени продукти. Смяната на стратегия предоставя възможност за активно влизане в международната арена. В същата година GLAMIRA Германия започва да търгува и с Австрия и Швейцария. През 2013 г. компанията успешно навлиза в пазарите на Дания, Швеция и Франция. Подтиквана от растежа си, GLAMIRA основава свои собствени производствени съоръжения в Германия. GLAMIRA работи неуморно, за да удовлетвори професионално и ефективно нуждите на клиента - в съответствие със своите корпоративни ценности като почтеност и доверие. GLAMIRA е разработила електронна търговска инфраструктура на световно ниво, за да улесни нуждите на днешните световни потребители. До края на 2013 г., GLAMIRA продължава да навлиза в международните пазари, добавяйки Финландия и Италия към растящото си портфолио. През 2014 г. GLAMIRA подсили своята корпоративна структура, позволявайки на бизнеса да навлезе в пазарите на Западна Европа и бързо се разви в ключовите европейски пазари, а също и в САЩ. През 2016 г., GLAMIRA ще продължи да разрвива бизнеса си на пазарите в Източна Европа и Далечния Изток.
GLAMIRA вече не е местна компания; може да се опише като световна икона заради своето подробно портфолио и постижения в предоставянето на иновации. Очаква се GLAMIRA да се превърне в световен лидер в бижутерийния сектор.