Зареждане...

FAQ

Какво става с данните ми? Защитени ли са данните ми?

Въпросът със сигурността на уебсайта ни е много важен за нас. Затова третираме личните Ви данни с изключителна конфиденциалност. Личните Ви данни се използват единствено при прилагането на договорните ни задълженията. За допълнителна сигурност, Glamira не съхранява информация за кредитните карти в базата си данни. След като транзакцията бъде завършена, никой няма достъп до номера на картата Ви. За повече информация Ви молим да прочетете Политиката ни за поверителност.

Мога ли да променя поръчката си, след като я направя?

Да, можете да промените поръчката си, след като я направите, но само по телефон, чрез горещата ни телефонна линия, възможно най-бързо.

Всеки продукт ли има гаранция?

Всички продукти с марката Glamira имат гаранция на производител. Разбира се, всички наши продукти имат гаранционен период.

Как да търся определен продукт?

Можете да търсите определен продукт като използвате полето за търсене в горната секция, например като въведете номера на продукта в полето за търсене.

Ако не искате да търсите по определена ключова дума, име на продукт, номер на продукта и т.н., а се интересувате от определени характеристики или цветове, можете да стесните търсенето като използвате филтъра от лявата страна на страницата с резултати от търсенето.

Забравих паролата си. Как да получа нова парола?

Кликнете върху линка “Забравена парола" под секцията с информация за “Вход”, въведете имейл адреса си и ще получите ново писмо с линк за възстановяване на паролата Ви.

Купих пръстен, но размерът му не е точния, какво да правя?

Всичките ни продукти могат да бъдат върнати в рамките на 60 дена, при условие, че са спазени условията на Политиката ни за връщане на стоки. Имате право на безплатна корекция на пръстените си веднъж, или можете да ни ги върнете, за да Ви възстановим платената сума или да кредитираме акаунта Ви в Glamira. Не забравяйте, че това не важи за гравираните пръстени.

Как мога да платя?

Click Кликнете тук за повече информация за методите ни за плащане

Плащането ми през PayPal не беше успешно. Какво да правя сега?

Ако не получите потвърждение за плащането си от PayPal, Ви молим да се свържете с отдела ни за обслужване на клиенти по имейл на service@GLAMIRA.bg. С радост ще Ви помогнем.

Имам ваучер, как да го използвам?

Изберете си продукт и го добавете към количката. Преди да завършите и да ни изпратите поръчката си, на страницата за плащане, можете да използвате ваучера си като въведете кода си в полето “Код за отстъпка” в лявата страна. Не забравяйте, че можете да използвате само един ваучер на поръчка.

Изтриват ли се данните за кредитната ми карта, след като направя поръчката си?

Не запазваме данните на кредитната Ви карта или адреса за плащане по кредитна карта в профила Ви.

Начислява ли се ДДС онлайн?

Всички цени са с включен ДДС.

За колко време ще бъде обработена поръчката ми?

Времето за обработка на една поръчка зависи от това колко дълго ще отнеме преминаването на информацията Ви в системата ни. Когато клиент направи поръчка чрез кредитна/дебитна карта, информацията за картата се проверява изключително щателно, за да осигурим максимална сигурности и за да избегнем евентуални злоупотреби с кредитните карти. Банката Ви може да изиска проверка на сигурността, за да разреши покупката Ви. Ако всички данни са коректни и одобрени, поръчката Ви ще бъде обработена-ако продуктите са в наличност-или са изработени. Тогава ще обработим поръчката Ви и ще изпратим пратката Ви възможно най-бързо.

Как мога да анулирам поръчката си?

Дали поръчката Ви може да бъде анулирана зависи от много фактори. Ако искате да откажете поръчка Ви молим да ни изпратите имейл на service@GLAMIRA.bg. Важно е да сте приготвили номера на поръчката си, за да можем да я открием и обработим възможно най-бързо. Отделът ни за обслужване на клиенти с радост ще отговори на въпросите Ви и ще Ви даде информация по темата. Не забравяйте, че можете да откажете поръчка за продукти само, ако те все още не са изработени.

Необходимо ли е да бъда регистриран потребител, за да поръчам онлайн?

За да направите поръчка на онлайн магазина ни можете да използвате клиентския си профил или да поръчате като гост. Отварянето на клиентски профил в онлайн магазина ни ще Ви донесе ползи за вбъдеще. Например с клиентския си профил можете да виждате и променяте данните си при нужда, както и да следите статуса на поръчката си.

Може ли да доставите поръчката ми в друга страна?

Всеки магазин GLAMIRA е специфичен за съответната страна, така че доставката до друга държава не е възможна.

Какви методи на доставка предлагате?

Click Кликнете тук за повече информация относно доставката

За колко време ще пристигне поръчката ми?

Можете да откриете информация за времето за доставка в индивидуалното инфо на всеки продукт. Ще получите имейл с потвърждение на поръчката си с линк за проследяване в деня, когато пратката напусне склада на Glamira, което означава, че поръчката Ви ще бъде доставена в рамките на 5 -7 работни дни. Не забравяйте, че поръчката Ви няма да бъде обработена докато не получим плащането Ви. За повече информация Ви молим да разгледате “методите ни на плащане”.

Как мога да проследя пратката си?

Можете да следите статуса на поръчката си чрез мрежата на DHL, като въведете DHL номера за проследяване, който ще получите с имейла с потвърждение на поръчката си.

Все още не съм получил поръчката си, какво мога да направя?

Молим Ви да следите чрез системата са проследяване на DHL къде точно се намира пратката Ви в момента. Ако статуса на поръчката не се обнови в продължение на четири дена, Ви молим да се свържете с нас по имейл на service@GLAMIRA.bg . В този случай ние ще се свържим с DHL, за да проверим къде се намира поръчката Ви и/или да не изгубена. Ако не сте получили имейл с DHL номер за проследяване, Ви молим да се свържете с отдела ни за обслужване на клиенти възможно най-бързо.

Каква е стойността на доставката на поръчката ми?

Научете повече за таксите за доставка като кликнете тук

Как да се регистрирам на GLAMIRA.bg?

Кликнете върху "Вход" в горната част на страницата. Автоматично ще бъдете пренасочени съм страницата “Вход или Регистрация”, където ще откриете формуляра за регистрация. След като попълните задължителните полета, ще получите имейл с потвърждение. Така, вече можете да влезете в клиентския си профил и да попълните липсващата информация.
Опцията адресна книга Ви позволява да добавяте различни адреси, което е важно в случаите, когато адреса за доставка е различен от този за плащане. Не забравяйте, че можете да се регистрирате и по време на процеса на оформяне на поръчката.

Как мога да променя личните си данни?

За да промените вече запазената информация, трябва да влезете в клиентския си профил като използвате имейл адреса си. Можете да промените личните си данни като кликнете върху линка "Промени информацията на профила".

Защитени ли са данните ми?

Гарантираме Ви ,че данните Ви ще бъдат разглеждани строго конфиденциално и ще бъдат криптирани със SSL (Secure-Socket-Layer) софтуер за защита на сървъра. Криптираните данни за поръчката, името, адреса, кредитната карта или информацията за банковата Ви сметка не могат да бъдат прочетени от трети страни.

Как да се отпиша от информационния бюлетин?

Можете да променяте предпочитанията си за бюлетина от страницата с настройки на профила си или да се отпишете от текущия бюлетин като кликнете линка за отписване- можете да го откриете в горната или долната част на бюлетина.

Как да съм сигурен/а, че избирам точния размер на пръстена?

Има много начини за правилно измерване размера на пръстена Ви. За да сте сигурни, че пръстенът ще Ви стои перфектно, си поръчайте безплатно нашия уред за измерване размера на пръстени.

Можете да измерите точно размера на пръстена и с помощта на шублер, ако имате такъв. Просто измерете вътрешния диаметър на пръстена с шублера и вижте в таблицата ни с размери на пръстени кой е Вашия точен размер.

Ако знаете размера на пръстена си, но не знаете как да го преобразувате, Ви молим да разгледате таблицата ни с размери. Важно е да знаете, че таблицата показва действителната обиколка на пръстена (милиметри). Можете да откриете още по-подробна информация в ръководството ни за определяне размера на пръстените.

Как мога да си поръчам уред за определяне големината на пръстените?

Можете да го поръчате безплатно като ни изпратите имейл с името и адреса си на ringsizer@GLAMIRA.bg със заглавие "Поръчка на уред за измерване големината на пръстени", или можете да попълните формуляра на страницата на избрания продукт. Когато кликнете върху линка “Вижте размера си” в секцията Размер на пръстена, ще се отвори изскачащ прозорец с линк, след това ще можете да попълните формуляра, за да Ви изпратим веднага един от нашите безплатни уреди за определяне големината на пръстени.

Какво да направя, ако не получа уреда си за измерване на пръстени?

Ако Ви изпратим уред за измерване на пръстени и не го получите в рамките на 7 дена, Ви молим да изпратите имейл до отдела ни за обслужване на клиенти. Понякога пратките се губят от пощите. Ако случаят е такъв, ще Ви компенсираме като Ви изпратим отново друг уред за измерване.

Какво да правя, ако бижуто ми е счупено?

Можете да върнете артикула, за да го поправим. Преди да върнете продукта, Ви молим да прочетете “Политиката ни за връщане на стоки” като кликнете тук

Как да се грижа за бижутата си?

Почиствайте бижутата си с чиста, навлажнена памучна или микрофибърна кърпа. Подсушавайте добре сребърните бижута, преди да ги приберете, за да не се образуват петна по тях. За сребърните бижута, използвайте кърпа за полиране на сребро, за да ги почистите основно. След като бижутата Ви са почистени ги приберете в кутията си за бижута като ги разделите едно от друго с мека кърпа или ги поставите в торбички за бижута. Така ще избегнете надраскването и повреждането им от други бижута. Като основно правило, избягвайте продължителния контакт с вода, като вземане на душ или плуване, когато носите бижутата си. Не излагайте бижутата на почистващи или други химични препарати като лосиони за тяло, спрейове за коса, слънцезащитни лосиони и всякакви видове масла. В допълнение към всичко казано, не Ви препоръчваме да ги излагате на екстремна топлина, гореща вода, парни или утразвукови почистващи устройства.

Какво да направя, ако поръчаният продукт не отговаря на очакванията ми?

Кликнете тук за подробна информация относно връщането на продукти.

Ако купувам подарък онлайн и той не е в точния размер или получателят му не го хареса, мога ли да го върна?

Ако не сте доволни от покупката си, можете да върнете продукта в рамките на 60 дни. Кликнете тук за още информация относно връщането на продукти

Кои поправки не се покриват от гаранцията?

Съгласно политиката ни за продуктите, промените в размера в зависимост от модела и сплавта, гравирането и други корекции на продукта(ите), които сте поръчали могат да бъдат таксувани или да бъдат извършени безплатно след щателна проверка на искането Ви
За повече информация, Ви молим да кликнете върху линка http://www.GLAMIRA.bg/usloviya-za-vrashtane

Процесите, които не се покриват от гаранцията по отношение на промяната на размера, гравирането и други корекции, са изброени по-долу:

  • Промяна на размера не може да бъде извършена за продукти от бяла и черна неръждаема стомана,
  • Премахването на гравиране е невъзможно за продукти направени от бяла и черна неръждаема стомана.
  • Продуктите от титан не подлежат на промяна на размера,
  • Гравирането върху продукти от титан не може да бъде премахнато.

Трябва да изпратите продукта(ите) без никакви допълнителни артикули, за да можем да извършим корекцията. Въпреки това, всичко, което може да се случи с продукта(ите) по време на транспортирането им е Ваша отговорност . Сертификати и подаръчни кутийки не се изпращат обратно след завършване на корекциите. Ако искате да получите подаръчната кутийка, ще бъдете помолени да платите таксата за доставка, определена от компанията както е посочено от отдела ни за обслужване на клиенти.

ВНИМАНИЕ: Корекцията и оразмеряването могат да отнемат повече време от предвиденото поради натовареността покрай празниците през декември. Молим Ви да имате в предвид това, когато ни изпращате заявките си.